Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy w gazetach ważniejsze niż w telewizji

17 kwietnia 2014 | Ekonomia i rynek
Ważne źródła informacji o produktach i usługach
źródło: Rzeczpospolita
Ważne źródła informacji o produktach i usługach

Ponad 60 proc. Polaków przyznaje, że o ofercie firmy, 
z której usług skorzystali w ostatnim roku, dowiedzieli się z reklam drukowanych, w tym tych zamieszczanych w prasie.

Z badania konsumenckiego, jakie przeprowadziła m.in. w Polsce firma Accenture, wynika, że najważniejszym źródłem informacji o produktach czy usługach jest tzw. poczta pantoflowa, czyli rekomendacje uzyskane od innych osób. W ten sposób dowiaduje się o nich aż 87 proc. Polaków.

Ważnym źródłem wiedzy o ofertach firm są też informacje, jakich dostarczają klientom sprzedawcy w sklepie (z nich wie o kupowanych później usługach i produktach 84 proc. z nas) oraz strony internetowe firm (80 proc. wskazań). W pierwszej piątce najczęściej wykorzystywanych przez...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9817

Wydanie: 9817

Spis treści
Zamów abonament